Tiemen
|
Wie doet er mee aan rondje ring en waarom of juist waarom niet!
|
 Berend
|
Ik wel, vind het een mooie kans om daar eens te fietsen.
|
 Luuk
|
ik doe mee , voor mijn werk rij ik dagelijks verschillende malen over de ringweg . Dat betekent dat ik elke afslag ken, elke flitspaal en straatlantaarn e.d.
Nu krijg ik eindelijk de kans om het eens van de andere kant te zien en dat wel op de fiets. Dit laat ik niet voor bijgaan. Ook komt het met voor dit jaar financieel wat beter uit om niet de mergelland2daagse te fietsen. totaal 2 redenen dus. Voor degenen die de mergelland nog nooit gefietst hebben. Het is een van de mooiste toertochten die ik jaarlijks fiets. Zuidlimburg en met name Mergelland is prachtig en ik weet echt weet ik ga missen. Daarom hebben mijn vrouw en ik besloten om daar in de grote vakantie heen te gaan en hier te wandelen.
|
 Joke
|
Het lijkt me leuk om de ring te skeeleren, mag dat ook?
|
 Luuk
|
Wat is de naam dan van de skeelers zomerklapstel of ringstel
|
 Frits
|
Ik ben van de partij. Ik wil wel eens rondtollen!
|
 Geert Jan
|
Denk dat het voor mij een rondje eiland wordt, lopend met de voeten door het vwater, rugzakje om en hoedje op het hoofd.
Vindt het bedrag veel te hoog, het zijn dezelfde organisatoren van het girorondje door Drenthe, wat totaal een ander rondje was als de etappe.
Bovendien, HET GAAT NIET DOOR, niemand weet dit nog.Dit gaat klauwen vol geld kosten en ik zie de gemeenteraad en de staten dit nog niet ophoesten, als ze het al zouden willen. Wat koop je er voor?De zuidelijke ring is van de Provincie, de rest van de ring is van het rijk.
Donderdag voor de alv rondgebeld, gemeente en provincie, men denkt wel dat het door gaat, maar ja, er is nog geen beslissing.
Maar ik kan het mis hebben, wel eens goed voor me, maar voorzichtige weddenschappen ga ik aan.
vrgrgj
|
 Gerda
|
Ik ben ook van de partij.
Voeger, lang geleden en toen ik nog een klein meisje was, had je de autoloze zondagen. Rolschaatsen waren toen helemaal in. Samen met een stel vriendjes en vriendinnetjes zijn wij over de snelweg (A7) gerolschaatst. Dat was helemaal top natuurlijk. Het was niet de zelfde snelweg als nu hoor. Tja waar is die tijd toch gebleven?
Waarom geef ik mij op voor deze rit? Gewoon even terug naar vroeger en wat is nu mooier om ergens te fietsen waar je normaal gesproken helemaal niet mag fietsen.
|
 Sebastiaan
|
Ik heb me een tijdje geleden ook opgegeven en hoop van harte dat het allemaal daadwerkelijk doorgaat. Lijkt me heerlijk rondje om een paar keer te doen!
|