Geert Jan
|
Wie heeft er een niet gebruikte rollrnbank of tacx thuis staan.
Zou dit graag eens willen proberen
|
 Luuk
|
Gj volgens mij is spinning leuker door de groepsdruk ga je vaak wat dieper. Heb een apparaat gehad en op een gegeven moment dacht dat denk de deur uit. Zweten als een gek, met niemand over het zweten kunnen kletsen, alsmaar tegen de muur kijken en doppen in de oren met muziek. Dat vond ik erg vervelend . Niet de muziek maar door het zweten begint dat te irriteren. De groepsdruk en de opzwetende muziek bij een spinningles vind ik dan wel weer leuk. Een tacx is metr name leuk als je er een hebt waar je klimfilms kunt draaien. Marten heeft een exemplaar vraag naar zijn ervaringen. Zelf zit ik ook wel eens op een fiets dit kan en dit is wel leuk . Je krijgt het geval dat je echt klimt. Laatst gedaan bij mij op de sportschool samen met Henk S en ik natuurlijk gewonnen.
|
 Geert Jan
|
hmm,
Wou het proberen,
Zit wel eens op mijn roeier, gebruik dan mijn verbeelding om de verveling te verdrijven, vaar dan in gedachten de haven van Vlieland uit en kom steeds verder richting Harlingen.
Bijzonder wat je je dan weet te herinneren.
Maar mijn knie begint op te spelen.
Overigens een slap excuus van Erik om niet in korte broek te hoeven fietsen.
zie je.
|
 Tiemen
|
He GeeJee,
Heeft Egbert er niet eentje voor jou te leen? Kun je het eerst ff proberen. Die duurdere versies van bijv. Elite kun je ook de weerstand verhogen. En als je helemaal geld teveel hebt dan ga je toch voor deze: http://www.youtube.com/watch?v=3GN8Wqp56ZQ (tacx alpinista: kosten 10.000 euri, maar dan heb je ook wat!)
|